Wystawa wielkoformatowych zdjęć z lat 1959 - 1973 połączona jest z premierą albumu Sony Music „Miles Davis: Music & Photos". Wydawnictwo zawiera wybór 23 utworów z bogatej dyskografii trębacza na dwóch płytach CD oraz dziesięć fotografii w formacie 11 x 12,5 cala. To zdjęcia, które można było znaleźć we wznawianych albumach jednego z największych muzyków XX w., ale także wcześniej niepublikowane.

Zobaczymy z bliska twarz Milesa uśmiechniętą i twarz groźną ukrytą za wielkimi okularami. Milesa przechadzającego się po studiu z opuszczoną głową i siedzącego na wysokim krześle, zamyślonego. Jedyne dwa kolorowe zdjęcia pochodzą z koncertów Davisa.

Don Hunstein był przez trzydzieści lat fotografem wytwórni Columbia Records, miał dostęp do studia, gdzie nagrywał nie tylko Miles Davis, ale także Bob Dylan, Aretha Franklin, Glenn Gould i Johnny Cash. Współpracował z dyrektorami graficznymi Johnem Bergiem i Bobem Cato przy okładkach, które są do dziś rozpoznawalne. Wykonał zdjęcie na album „The Freewheelin'" Boba Dylana, który idzie ulicą Greenwich Village z Suze Rotolo. Sportretował Milesa Davisa na „Nefertiti", pokazał także zarys sylwetki Glenna Goulda przy fortepianie. Winyl „Dock of the Bay" Mongo Santamarii zdobi głowa pięknej, czarnej dziewczyny. Idący polną drogą Paul Simon i Art Garfunkel widnieją na płycie „Sound of Silence". Na okładce płyty „People" Barbra Streisand patrzy na morze stojąc na plaży tyłem do nas. Fotografował w studio młodziutką Arethę Franklin i Tony'ego Bennetta. Zadumaną Barbrę i Barbrę z pudelkiem, a także samotnego Boba Dylana na próbie w Carnegie Hall w 1963 r. kiedy stoi z gitarą przy mikrofonie przed pustą widownią. Skupiony John Coltrane patrzy na swój saksofon, podczas kiedy w tle Miles Davis próbuje swojej trąbki szykując się do nagrania najsłynniejszego jazzowego albumu „Kind of Blue".

Don Hunstein, żołnierz US Air Force stacjonujący w W. Brytanii, zaczął fotografować zainspirowany albumem Henriego Cartiera Bressona, który zobaczył na wystawie sklepu w Paryżu podczas trzydniowej przepustki. Kupił Leicę M3 i zapisał się na kurs w londyńskiej Central School of Art and Design. Po powrocie do USA zajął się fotografią komercyjną. Dzięki Deborah Ishlon, która zajmowała się promocją wydawnictw Columbia Records, zaczął fotografować artystów nagrywających w słynnym studiu przy 207 East 30th Street w Nowym Jorku.

To rzadka okazja, by zobaczyć jego fotografie w dużym formacie. W serii „Music & Photos" Sony Music Legacy wyda także albumy Boba Dylana, Elvisa Presleya i Jeffa Buckleya.