Starcie Szydło z Kopacz obejrzało 8 mln osób

8,259 mln osób obejrzało debatę Beaty Szydło i Ewy Kopacz „Rozmowa o Polsce” emitowaną 19 października o 20 w TVP1, TVP INFO, TVP Polonia, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, Polsat News i Polsat News 2. Debatę oglądała niemal co druga osoba, która w tym czasie miała włączony telewizor.

Aktualizacja: 20.10.2015 13:05 Publikacja: 20.10.2015 13:01

Ewa Kopacz

Ewa Kopacz

Foto: AFP

Najwięcej widzów śledziło debatę na TVP1 – w pierwszym programie telewizji publicznej oglądało ją 5,197 mln osób, a w szczytowym momencie (o 20:39) – 5,819 mln. W TVN24 debatę oglądało 1,028 mln osób, a w TVP Info – 988 tys.

Z kolei emitowany po debacie program „Tomasz Lis na żywo”, z udziałem przedstawicieli pięciu komitetów wyborczych: Ryszarda Petru z Nowoczesnej, Janusza Piechocińskiego z PSL, Barbary Nowackiej ze Zjednoczonej Lewicy, Przemysława Wiplera z Komitetu KORWIN i Marceliny Zawiszy z Partii Razem oglądało w TVP2 2,679 mln osób.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo