Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.07.2016 13:11 Publikacja: 18.07.2016 12:53
Foto: Newsweek
Jacek Kurski, Danuta Holecka, Krzysztof Ziemiec i Michał Adamczyk w mundurach wojskowych, w jakich występowali dziennikarze prowadzący „Dziennik Telewizyjny” w stanie wojennym - tak wygląda okładka najnowszego "Newsweeka". Obok tytuł „Fabryka kłamstw” i tekst: „Dlaczego dziennikarze <Wiadomości> zgadzają się firmować swoimi twarzami propagandę i manipulacje”.
Pod koniec grudnia ubiegłego roku na podobny pomysł wpadło "wSieci", które zamieściło na okładce Piotra Kraśkę w mundurze z czasów stanu wojennego.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Po latach zawirowań, opóźnień i publicznej krytyki, Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie otworzyło nową siedzib...
W ostatnich miesiącach nie sposób nie natknąć się na wzmianki o Labubu. Trend trwa w Polsce w najlepsze i swoim...
Radni Koalicji Obywatelskiej w dzielnicach otrzymali przykaz głosowania przeciwko projektom uchwał wprowadzający...
W Warszawie wciąż tysiące gospodarstw domowych jest zmuszonych do korzystania z przestarzałych szamb. To problem...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas