Aktualizacja: 19.07.2017 15:39 Publikacja: 19.07.2017 15:23
Foto: Fotorzepa/ Krzysztof Skłodowski
Campbell Brown, była dziennikarka NBC i CNN, a od stycznia szefowa zespołu "News Partnership" w Facebooku, ogłosiła to we wtorek na Digital Publishing Innovation Summit w Nowym Jorku.
- Jesteśmy z kilkoma wydawcami na wczesnym etapie rozmów o tym, w jaki sposób lepiej wspierać modele subskrypcji na Facebooku. W ramach programu Facebook Journalism Project poświęcamy dużo czasu, by nawiązać ścisłą współpracę z naszymi partnerami i zrozumieć ich potrzeby - powiedziała Brown w oświadczeniu jej rzecznika dla portalu techcrunch.com.
Czy rynek pracy dla absolwentów psychologii jest dziś obiecujący? Zdecydowanie tak i warto mieć tego świadomość,...
Prokuratura we Wrocławiu wszczęła śledztwo dotyczące nieprawidłowości finansowych w Centrum im. Willy’ego Brandt...
W narracji rosyjskiej zmienił się język opisu zwycięstwa w II wojnie światowej: z oddania hołdu poległym i uczcz...
Kilkadziesiąt najważniejszych europejskich think tanków spotka się w Warszawie i Toruniu, aby rozmawiać o przysz...
W trakcie ekshumacji prowadzonej w Puźnikach w Ukrainie naukowcy wydobyli szczątki co najmniej 42 osób – podało...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas