17-19 lipca: Polacy częściej oglądali TVN24 niż TVP Info

Między 17 a 19 lipca liderem pod względem oglądalności na rynku stacji telewizyjnych w Polsce był Polsat z udziałem 10,46 proc. w rynku - wynika z analizy Wirtualnych Mediów. W tym okresie TVN24 z udziałem w rynku na poziomie 7,59 proc. wyprzedziła TVP Info i TVP2.

Aktualizacja: 21.07.2017 08:58 Publikacja: 21.07.2017 08:49

17-19 lipca: Polacy częściej oglądali TVN24 niż TVP Info

Foto: PAP, Tomasz Gzell

Oprócz Polsatu do najczęściej oglądanych stacji należały TVN (9,36 proc. udziału w rynku) i TVP1 (8,58 proc.). TVP Info miało 6,17 proc. udziału w rynku a TVP2 - 5,45 proc.

Znacznie gorzej radził sobie Polsat News, który zajął trzynastą pozycję w zestawieniu z udziałem w rynku na poziomie 1,56 proc.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo