Kino powinno obawiać się gier wideo

Rozmowa z dr. Karolem Jachymkiem, kulturoznawcą z Uniwersytetu SWPS

Publikacja: 08.01.2019 18:14

Kino powinno obawiać się gier wideo

Foto: Adobe Stock

W 2018 r. w polskich kinach znowu padł frekwencyjny rekord. Jak to jest, że z roku na rok coraz częściej chodzimy do kin, choć od dawna przepowiada się ich koniec: najpierw miała je wyprzeć telewizja, potem kasety VHS, a ostatnio serwisy streamingowe?

Nowe kanały dystrybucji jedynie wzmacniają konkurencję. Nie osłabiają kina, wręcz przeciwnie: ożywiają szeroko pojętą kulturę filmową i napędzają jej rozwój.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Kraj
Relacje, które rozwijają biznes. Co daje networking na Infoshare 2025?
Kraj
Tysiąc lat i ani jednej idei. Uśmiechnięta Polska nadal poszukuje patriotyzmu
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Kraj
Jak będzie wyglądać rocznica koronacji Chrobrego? Czołgi na ulicach stolicy
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Kraj
Walka z ogniem w Biebrzańskim Parku Narodowym. „Pożar nie jest opanowany”
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne