[b]MTV w przyszłym roku otworzy w Polsce cztery nowe stacje, w tym nowy kanał dla kobiet i nowy kanał dla mężczyzn. Czy podział programów telewizyjnych ze względu na płeć się sprawdza?[/b]
[b]Łukasz Szurmiński:[/b] Tworzenie stacji tematycznych zaczęło się kilka lat temu. To jest kolejny etap. Kiedyś je wydzielano nie patrząc na płeć. Dziś widzowie bardziej się zatomizowali i poszerzanie oferty idzie dalej. Jednak gdy patrzy się na ofertę programów męskich, to jest w nich wiele rzeczy, które mogą też zainteresować kobiety.
[b]A w drugą stronę? Czy mężczyzna będzie śledził z zainteresowaniem programy kobiece?[/b]
Męskie kanały są bardziej zróżnicowane. W kobiecych mamy rozmowę przy kawie o tym, jak czujemy się w związkach. I modę. Tym trudniej zainteresować mężczyznę.
[b]Czy to nie jest seksizm? Kobieta ogląda tylko modę, seriale, jak rozwiązać problemy damsko-męskie i jak dobrze prowadzić dom.[/b]