Aktualizacja: 20.09.2017 07:27 Publikacja: 20.09.2017 07:27
Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała
„Rzeczpospolita” w czołówce pisze o nowej wojnie na ceny w sieci. Otóż do e-handlu przekonują się już także outlety. Nie robią tego z własnej woli - muszą wchodzić z ofertą do internetu aby przetrwać. Jak dowiedziała się gazeta, największy sklep odzieżowy w Europie, Zalando, uruchamia w Polsce w sieci nową platformę. To rodzaj klubu zakupowego i outletu - krótkie oferty, codziennie nowe i niższe ceny, nawet o 80 proc. od wyjściowych. Potencjał e-handlu widzą także tradycyjni sprzedawcy, np. sieć centrów Factory.
Czy rynek pracy dla absolwentów psychologii jest dziś obiecujący? Zdecydowanie tak i warto mieć tego świadomość,...
Prokuratura we Wrocławiu wszczęła śledztwo dotyczące nieprawidłowości finansowych w Centrum im. Willy’ego Brandt...
W narracji rosyjskiej zmienił się język opisu zwycięstwa w II wojnie światowej: z oddania hołdu poległym i uczcz...
Kilkadziesiąt najważniejszych europejskich think tanków spotka się w Warszawie i Toruniu, aby rozmawiać o przysz...
W trakcie ekshumacji prowadzonej w Puźnikach w Ukrainie naukowcy wydobyli szczątki co najmniej 42 osób – podało...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas