Reklama

UOKiK: nieuczciwe reklamy programu mieszkaniowego

Reklamy spółki Polski Społeczny Program Mieszkaniowy w ulotkach i na stronie internetowej były nieuczciwe - uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Publikacja: 18.12.2018 14:01

UOKiK: nieuczciwe reklamy programu mieszkaniowego

Foto: 123RF

mat

Jak czytamy na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, spółka Polski Społeczny Program Mieszkaniowy (dawniej Deveres) z Rzeszowa sprzedawała pakiety uczestnictwa w programie „Twoje mieszkanie". Klient mógł wybrać jeden z czterech wariantów. Informacje z ulotek i strony internetowej jednoznacznie sugerowały, że po wpłacie 5, 10, 20 lub-30 tys. zł i upływie odpowiednio 19, 15, 11 lub 9 lat uczestnik otrzyma lokal o powierzchni 42-56 m. kw. i o wartości 200-240 tys. zł. Jak to możliwe? Kupujemy mieszkania w cenach hurtowych i sprzedajemy w cenach rynkowych. Różnica daje zysk. Zyskiem dzielimy się z uczestnikami programu. Pod koniec umowy dostajesz mieszkanie o wartości 200 tysięcy – tłumaczyła spółka w reklamach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Sądy i trybunały
Przewodnicząca KRS: Sędzia Ulman nie znalazł czasu, by osobiście pojawić się w KRS
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Reklama
Reklama