Właśnie z myślą o najmłodszych konsumentach działa strona www.konsumenckieabc.pl, dzięki której można wcielić się w kupującego i wydawać wirtualne pieniądze na wirtualne zakupy. Do wyboru gracz ma jedną z trzech przygód – organizację urodzin, kompletowanie rzeczy na wyjazd, albo zakładanie terrarium dla żółwia. Niezbędne wyposażenie dostanie w e-sklepie lub w tradycyjnej placówce. To tylko niektóre przygody, jakie czekają na najmłodszych w grze „Świat Zakupów".

Oprócz tego najmłodsi na stronie znajdą inne gry, wymagające zręczności i spostrzegawczości. Można w nich na przykład pływać statkiem transportowym, skakać po półkach sklepowych z produktami, układać puzzle i ćwiczyć zapamiętywanie par obrazków. Dla zupełnie małych dzieci, na stronie przygotowane są kolorowanki i historie obrazkowe o kupowaniu różnych rzeczy, a dla rodziców, opiekunów i nauczycieli - testy, poradniki i filmy.

Co ma zrobić młody konsument w razie problemów ze sprzedawcą? O problemach trzeba poinformować dorosłych i wspólnie zastanowić się, co zrobić. Zaś pod bezpłatnym numerem infolinii 800 007 707 można dowiedzieć się jak wybrnąć z zakupowych kłopotów.