Reklama
Rozwiń

Wyprzedaże: Reklamacja przecenionych produktów

Ubrania przecenione nie podlegają reklamacji – sprzedawca, który informuje o tym klientów – łamie prawo. Nawet rzecz kupioną na wyprzedaży można reklamować, ale już jej zwrot zależy tylko od dobrej woli sprzedawcy.

Publikacja: 01.01.2015 10:25

Wyprzedaże: Reklamacja przecenionych produktów

Foto: Fotorzepa,Radek Pasterski

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w czasie sezonowych wyprzedaży przypomina klientom o kilku podstawowych zasadach:

- 2 lata – tyle wynosi czas na zgłoszenie reklamacji. Składa się ją w sklepie, w którym zrobiono zakupy. Najlepiej dokonać tego w formie pisemnej. Kupując rzeczy na wyprzedaży, ekspozycji lub z promocji – konsument ma tyle samo praw, co w przypadku zakupu po cenie regularnej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo w Polsce
Ruch Adama Bodnara ws. wyborów prezydenckich. Będzie ponowne liczenie głosów
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Zawody prawnicze
Prawnicy ze stolicy rozczarowani po zjeździe adwokatury. „Wstydźcie się”
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców