Wyprzedaże: Reklamacja przecenionych produktów

Ubrania przecenione nie podlegają reklamacji – sprzedawca, który informuje o tym klientów – łamie prawo. Nawet rzecz kupioną na wyprzedaży można reklamować, ale już jej zwrot zależy tylko od dobrej woli sprzedawcy.

Publikacja: 01.01.2015 10:25

Wyprzedaże: Reklamacja przecenionych produktów

Foto: Fotorzepa,Radek Pasterski

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w czasie sezonowych wyprzedaży przypomina klientom o kilku podstawowych zasadach:

- 2 lata – tyle wynosi czas na zgłoszenie reklamacji. Składa się ją w sklepie, w którym zrobiono zakupy. Najlepiej dokonać tego w formie pisemnej. Kupując rzeczy na wyprzedaży, ekspozycji lub z promocji – konsument ma tyle samo praw, co w przypadku zakupu po cenie regularnej.

Pozostało 86% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów