Wyprzedaże: Reklamacja przecenionych produktów

Ubrania przecenione nie podlegają reklamacji – sprzedawca, który informuje o tym klientów – łamie prawo. Nawet rzecz kupioną na wyprzedaży można reklamować, ale już jej zwrot zależy tylko od dobrej woli sprzedawcy.

Publikacja: 01.01.2015 10:25

Wyprzedaże: Reklamacja przecenionych produktów

Foto: Fotorzepa,Radek Pasterski

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w czasie sezonowych wyprzedaży przypomina klientom o kilku podstawowych zasadach:

- 2 lata – tyle wynosi czas na zgłoszenie reklamacji. Składa się ją w sklepie, w którym zrobiono zakupy. Najlepiej dokonać tego w formie pisemnej. Kupując rzeczy na wyprzedaży, ekspozycji lub z promocji – konsument ma tyle samo praw, co w przypadku zakupu po cenie regularnej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sądy i trybunały
Już ponad 1000 wakatów w sądach. KRS wzywa Bodnara
Prawo w Polsce
Ponowne przeliczenie głosów. SN dał zielone światło
Sądy i trybunały
Szef adwokatury: jest sposób na uzdrowienie sądów i podpis Karola Nawrockiego
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Praca, Emerytury i renty
Ranking najbardziej poważanych zawodów. Adwokat i sędzia zaliczyli spadek