Aktualizacja: 17.12.2018 22:19 Publikacja: 17.12.2018 19:01
Zmiany nie są rewolucyjne. Na kolumnach pojawiły się charakterystyczne nadtytuły, wzmocniliśmy graficznie nazwiska komentatorów, ujednoliciliśmy paginy i osłabiliśmy kolorystykę pierwszej strony.
To tylko niektóre z korekt, których zasadniczym celem nie jest jednak wyłącznie estetyka. Nowa szata graficzna ma przede wszystkim dostosować drukowane wydanie „Rzeczpospolitej" do przyjętej jesienią nowej strategii cyfrowej „digital first". Chodzi o większą integrację kanałów, w których udostępniane są treści dziennikarskie powstające w redakcji „Rzeczpospolitej".
Matura w czasach sztucznej inteligencji. Przy takiej dostępności urządzeń ułatwiających ściąganie warto zacząć r...
Karol Nawrocki skłamał podczas debaty prezydenckiej na temat tego, ile ma mieszkań. Historia przejęcia lokum po...
Trudno o lepszy dowód obsesji prezydenta Donalda Trumpa, niż najnowszy pomysł odnowienia więzienia Alcatraz. To...
Minęły ledwie dwa dni od spotkania Karola Nawrockiego z prezydentem USA, a już się okazuje, że zdjęcie w Gabinec...
W kwietniu CBOS odnotował blisko 50-punktowy spadek pozytywnych ocen stosunków polsko-amerykańskich. Czy fotogra...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas