Aktualizacja: 25.03.2018 21:00 Publikacja: 25.03.2018 21:00
Foto: Fotorzepa, Mariusz Forecki
W grze są Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, Carrefour Polska oraz ITM, znany z sieci Intermarche i Bricomarche. W VDR, czyli virtual data room, ma brać też udział litewska grupa Maxima, która jest właścicielem sieci Aldik oraz podpisała umowę w sprawie zakupu Stokrotki. Żadna z firm nie ustosunkowała się do takich informacji.
– Rozmawiamy teraz ze wszystkimi – odpowiada enigmatycznie Robert Krzak, wiceprezes sieci Piotr i Paweł na pytanie, którzy inwestorzy są zainteresowani. Z naszych informacji wynika, że zainteresowanie jest spore i w VDR bierze w sumie kilka podmiotów, choć poniżej dziesięciu, są tam także gracze finansowi. – W procesie udział biorą zarówno gracze branżowi jak i finansowi. Są też firmy dotąd w Polsce nieobecne – mówi Robert Krzak.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas