Reklama

Kolejka chętnych do Piotra i Pawła

Co najmniej kilka sieci oraz fundusze inwestycyjne są zainteresowane zakupem tej znanej sieci – wynika z informacji „Rzeczpospolitej".

Publikacja: 25.03.2018 21:00

Kolejka chętnych do Piotra i Pawła

Foto: Fotorzepa, Mariusz Forecki

W grze są Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, Carrefour Polska oraz ITM, znany z sieci Intermarche i Bricomarche. W VDR, czyli virtual data room, ma brać też udział litewska grupa Maxima, która jest właścicielem sieci Aldik oraz podpisała umowę w sprawie zakupu Stokrotki. Żadna z firm nie ustosunkowała się do takich informacji.

– Rozmawiamy teraz ze wszystkimi – odpowiada enigmatycznie Robert Krzak, wiceprezes sieci Piotr i Paweł na pytanie, którzy inwestorzy są zainteresowani. Z naszych informacji wynika, że zainteresowanie jest spore i w VDR bierze w sumie kilka podmiotów, choć poniżej dziesięciu, są tam także gracze finansowi. – W procesie udział biorą zarówno gracze branżowi jak i finansowi. Są też firmy dotąd w Polsce nieobecne – mówi Robert Krzak.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama