Kolejka chętnych do Piotra i Pawła

Co najmniej kilka sieci oraz fundusze inwestycyjne są zainteresowane zakupem tej znanej sieci – wynika z informacji „Rzeczpospolitej".

Publikacja: 25.03.2018 21:00

Kolejka chętnych do Piotra i Pawła

Foto: Fotorzepa, Mariusz Forecki

W grze są Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, Carrefour Polska oraz ITM, znany z sieci Intermarche i Bricomarche. W VDR, czyli virtual data room, ma brać też udział litewska grupa Maxima, która jest właścicielem sieci Aldik oraz podpisała umowę w sprawie zakupu Stokrotki. Żadna z firm nie ustosunkowała się do takich informacji.

– Rozmawiamy teraz ze wszystkimi – odpowiada enigmatycznie Robert Krzak, wiceprezes sieci Piotr i Paweł na pytanie, którzy inwestorzy są zainteresowani. Z naszych informacji wynika, że zainteresowanie jest spore i w VDR bierze w sumie kilka podmiotów, choć poniżej dziesięciu, są tam także gracze finansowi. – W procesie udział biorą zarówno gracze branżowi jak i finansowi. Są też firmy dotąd w Polsce nieobecne – mówi Robert Krzak.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Dotkliwy cios w portfele Amerykanów. Największa sieć sklepów podwyższy ceny przez cła
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości