Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.05.2018 21:00 Publikacja: 08.05.2018 21:00
Foto: Flickr
Manekin stoi w granatowych, błyszczących dresach i w białych kozaczkach. Materiał spodni przypomina sztuczną skórę, a ich styl przywodzi na myśl dyskotekę z lat 90. w mieście średniej wielkości. Nic nie szkodzi. Celem jest wyróżnienie z tłumu. Dresy zdobywającej popularność polskiej marki kosztują półtora tysiąca złotych.
– Gdy żyjesz w świecie, gdzie wszyscy ubierają się dobrze, to w pewnym momencie musisz ubrać się źle, mimo to wciąż wybierając dobrą jakość – komentuje Tomasz Graszewicz, dyrektor zarządzający agencją reklamową Up. – Przeciętny człowiek na ulicy może nawet nie odróżnić tego dresu od takiego za 40 zł, ale sam klient będzie miał poczucie, że ubrał się wyjątkowo – dodaje. W ten sposób moda dotyka jednej z głównych zasad strategii komunikacji luksusu – unikalności.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas