Reklama
Rozwiń
Reklama

Efekt szminki działa też w produktach z wysokiej półki

Liczy się nie tylko marka, ale przede wszystkim jakość.

Publikacja: 08.05.2018 21:00

Efekt szminki działa też w produktach z wysokiej półki

Foto: shutterstock

Kosmetyki i perfumy – jedna z szybciej rosnących kategorii rynku luksusowego. Pojawiają się nowe marki, ale nadal jest miejsce na kolejne. – Jedynie rynek osobistych dóbr luksusowych, obejmujący ubrania, akcesoria, biżuterię i zegarki, zachowuje znaczną odporność na zawirowania w gospodarce. W okresie hossy historycznie rósł on szybciej, natomiast w czasie bessy utrzymywał swoją wartość – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG w Polsce. Kosmetyki to jedna z bardziej przystępnych cenowo kategorii tego rynku, stąd ma znacznie szerszą grupę docelową niż choćby biżuteria, a zwłaszcza odzież i akcesoria. Drobniejsze produkty z grupy kosmetyków kolorowych nawet z logo najsłynniejszych marek można już kupić za ok. 100 zł, co czyni je dostępnymi dla większości konsumentów.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama