Aktualizacja: 08.05.2018 21:00 Publikacja: 08.05.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Badanie zrealizowano na próbie 10 tys. respondentów o średnich rocznych wydatkach 37 tys. euro, pochodzących z 10 krajów świata. To czołowe rynki towarów luksusowych, czyli USA, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Niemcy, Brazylia, Chiny, Japonia, Rosja oraz Korea Południowa. Z badania wynika, że wartość wydatków na produkty luksusowe wzrośnie w 2024 roku do kwoty niemal 1,3 bln euro, co oznacza stały wzrost o 5 proc. rocznie.
Dwie największe grupy klientów to przede wszystkim milenialsi i konsumenci w Chinach. Raport podaje, że w grupie milenialsów oczekiwane jest aż 130 proc. wzrostu wydatków w kategorii dóbr luksusowych osobistych, co będzie stanowiło 50 proc. udziału w rynku w 2024 r. Z kolei Chińczycy będą odpowiadali za 40 proc. rynku, a ich wydatki wzrosną aż o 70 proc. Badanie precyzuje, że milenialsi coraz częściej cenią sobie bardziej komfort niż elegancję, co wpływa na wzrost udziału w rynku firm posiadających w ofercie ubrania w stylu casual. Poza jakością i ekskluzywnością produktów główne powody, dla których konsumenci decydują się kupować i wydawać coraz większe sumy na dobra luksusowe, to wyrażanie siebie, ekstrawagancja i zabawa oraz bycie cool & sexy.
Chiny podjęły już działania w celu złagodzeniem zasad eksportu metali ziem rzadkich, ale jest mało prawdopodobne...
Wspólna infrastruktura sztucznej inteligencji w sektorze bankowym to ambitny projekt, który w przyszłości (potencjalnie) mógłby obniżyć koszty korzystania z niej. Problemem może być brak jednego standardu takich rozwiązań czy utrata przez banki przewag konkurencyjnych.
Właściciel sieci sklepów z obuwiem i odzieżą ma zgodę na przejęcie MKRI - spółki opisanej przez Ningi Research....
Francja wszczęła postępowanie w sprawie zawieszenia działalności internetowego sprzedawcy odzieży Shein do czasu...
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Wiele uwagi przywiązuje się obecnie do innowacji, nie tylko technologicznych, które przynoszą nowe funkcjonalności, ale i takich, których oryginalność polega na unikatowym wzornictwie. Stąd liczba zgłaszanych patentów i zastrzeganych wzorów wciąż rośnie. By ułatwić sprawy urzędowe i zapewnić lepszą organizację pracy urzędów, część spraw będzie można załatwiać on-line
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas