Tesco zamyka Tesco Direct. „To była trudna decyzja”

Internetowa sprzedaż nie każdej firmie idzie dobrze. Tesco w Wielkiej Brytanii najwyraźniej nie odniosło sukcesu.

Aktualizacja: 22.05.2018 21:29 Publikacja: 22.05.2018 21:25

Tesco zamyka Tesco Direct. „To była trudna decyzja”

Foto: Bloomberg

Brytyjskie Tesco planuje zamknąć Tesco Direct, czyli e-sklep, w którym można kupić artykuły nieżywnościowe. Zdaniem cytowanych przez BBC przedstawicieli Tesco, projekt był „małą i przynoszącą straty częścią biznesu”. Co gorsza, nie było widoków na to, by zaczął przynosić zyski. Głównymi powodami porażki Tesco Direct były wysokie koszty dostaw i marketingu. Tesco Direct ma zostać zamknięte 9 lipca, a skutkiem zamknięcia e-sklepu będzie też zamknięcie w sierpniu centrum dystrybucyjnego w Milton Keynes. W związku z czym przed pół tysiącem pracowników pojawia się wizja bycia zredukowanymi. 

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi