Reklama
Rozwiń

Sklepy nie znikną przez internet

Przyszłość sektora to wykorzystywanie wszystkich kanałów dystrybucji, od stacjonarnych po cyfrowe.

Aktualizacja: 13.06.2018 22:14 Publikacja: 13.06.2018 21:00

Sklepy nie znikną przez internet

Foto: Adobe Stock

Polacy, podobnie jak konsumenci na całym świecie, zwracają się coraz częściej w stronę cyfrowych technologii. – Poza Chinami, które mocno odstają pod względem częstszego wykorzystania najnowocześniejszych narzędzi, wyniki Polski są zbliżone do tych obserwowanych w innych krajach – mówi Krzysztof Badowski, lider zespołu handlu i produktów konsumenckich PwC w regionie.

Firma przeprowadziła badanie w 27 krajach na próbie 22,5 tys. osób. Jasno pokazuje, że obecnie robienie zakupów odbywa się z coraz większym wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Już 17 proc. Polaków kupuje za pośrednictwem smartfona przynajmniej raz w tygodniu, a 7 proc. nawet codziennie. 58 proc. inspiracji do zakupów szuka w mediach społecznościowych, a 39 proc. chętnie opłaca codzienne zakupy za pomocą płatności mobilnych.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem