Jak kupujemy w internecie. Cena coraz mniej ważna dla klientów e-sklepów

Choć koszt towarów wciąż jest ważny, to jednak dla kupujących w sieci coraz bardziej liczą się takie parametry, jak czas dostawy czy jej standard.

Aktualizacja: 16.07.2018 06:34 Publikacja: 15.07.2018 21:09

Jak kupujemy w internecie. Cena coraz mniej ważna dla klientów e-sklepów

Foto: AdobeStock

W internecie dokonuje się właśnie prawdziwy przełom w podejściu konsumentów. E-sklepy jeszcze kilka lat temu wygrywały pierwsze starcia ze stacjonarnymi sprzedawcami tylko niższą ceną, jednak dzisiaj taka strategia dotarcia do klienta nie musi się sprawdzić.

Z badania firmy Blue Media „Jak kupujemy w internecie", zrealizowanego przez firmę badawczą Satisface, wynika, że znaczenie ceny systematycznie spada. Z tegorocznej edycji, do której dotarła „Rzeczpospolita", wynika, że cenę jako czynnik wyboru e-sklepu wskazuje wciąż 61 proc. badanych, ale to aż 8 pkt proc. mniej niż rok temu, i to kolejny spadek tego wskaźnika.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Handel
Rozejm USA i Chin w wojnie handlowej. Doszło do porozumienia w sprawie ceł
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem