Aktualizacja: 16.07.2018 06:34 Publikacja: 15.07.2018 21:09
Foto: AdobeStock
W internecie dokonuje się właśnie prawdziwy przełom w podejściu konsumentów. E-sklepy jeszcze kilka lat temu wygrywały pierwsze starcia ze stacjonarnymi sprzedawcami tylko niższą ceną, jednak dzisiaj taka strategia dotarcia do klienta nie musi się sprawdzić.
Z badania firmy Blue Media „Jak kupujemy w internecie", zrealizowanego przez firmę badawczą Satisface, wynika, że znaczenie ceny systematycznie spada. Z tegorocznej edycji, do której dotarła „Rzeczpospolita", wynika, że cenę jako czynnik wyboru e-sklepu wskazuje wciąż 61 proc. badanych, ale to aż 8 pkt proc. mniej niż rok temu, i to kolejny spadek tego wskaźnika.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas