Reklama
Rozwiń

Jak kupujemy w internecie. Cena coraz mniej ważna dla klientów e-sklepów

Choć koszt towarów wciąż jest ważny, to jednak dla kupujących w sieci coraz bardziej liczą się takie parametry, jak czas dostawy czy jej standard.

Aktualizacja: 16.07.2018 06:34 Publikacja: 15.07.2018 21:09

Jak kupujemy w internecie. Cena coraz mniej ważna dla klientów e-sklepów

Foto: AdobeStock

W internecie dokonuje się właśnie prawdziwy przełom w podejściu konsumentów. E-sklepy jeszcze kilka lat temu wygrywały pierwsze starcia ze stacjonarnymi sprzedawcami tylko niższą ceną, jednak dzisiaj taka strategia dotarcia do klienta nie musi się sprawdzić.

Z badania firmy Blue Media „Jak kupujemy w internecie", zrealizowanego przez firmę badawczą Satisface, wynika, że znaczenie ceny systematycznie spada. Z tegorocznej edycji, do której dotarła „Rzeczpospolita", wynika, że cenę jako czynnik wyboru e-sklepu wskazuje wciąż 61 proc. badanych, ale to aż 8 pkt proc. mniej niż rok temu, i to kolejny spadek tego wskaźnika.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę