Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.07.2018 12:43 Publikacja: 17.07.2018 12:28
5 zdjęć
ZobaczFoto: materiały prasowe
W zeszłym roku hitem w Lidlu były maskotki Lidlaki z Ryneczku, które były odpowiedzią na Świeżaki z Biedronki. Lidl wówczas uprościł klientom zdobywanie maskotek i oferował je w normalnej sprzedaży. Pięć maskotek wyrażających różne warzywa i owoce promowało przy tym zrównoważoną dietę, podobnie jak akcja konkurencji. W tym roku niemiecka sieć ma kolejną edycję Lidlaków z Ryneczku.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas