Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.07.2018 12:43 Publikacja: 17.07.2018 12:28
5 zdjęć
ZobaczFoto: materiały prasowe
W zeszłym roku hitem w Lidlu były maskotki Lidlaki z Ryneczku, które były odpowiedzią na Świeżaki z Biedronki. Lidl wówczas uprościł klientom zdobywanie maskotek i oferował je w normalnej sprzedaży. Pięć maskotek wyrażających różne warzywa i owoce promowało przy tym zrównoważoną dietę, podobnie jak akcja konkurencji. W tym roku niemiecka sieć ma kolejną edycję Lidlaków z Ryneczku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Prezydent Donald Trump ogłosił w środę sukces: Stany Zjednoczone osiągnęły porozumienie handlowe z Wietnamem. To...
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego wynajmowany przez odzieżową grupę LPP i towar...
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas