Aktualizacja: 18.08.2018 10:35 Publikacja: 18.08.2018 07:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Budowany właśnie kolejny sklep sieci Lidl w Szczecinie ma być, według niektórych doniesień medialnych, sklepem nowego formatu tej sieci – „Lidl of the Future". Placówka ma wyróżniać się większą ilością naturalnego światła dzięki przeszkleniom, szerszymi alejkami, regałami z wyższej jakości materiałów czy toaletami dla klientów. Również oferta ma być bardziej luksusowa niż w klasycznym sklepie Lidla – wśród nich mają pojawić się luksusowe wina czy cygara (w których wyborze mają pomóc specjalnie przeszkoleni pracownicy). Globalnie Lidl faktycznie eksperymentuje trochę z odświeżonym formatem – w Wielkiej Brytanii faktycznie działa sklep „Lidl of the Future" z powiększonymi w stosunku do normalnych sklepów strefami z ofertą pieczywa i świeżych owoców, warzyw oraz mięs.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas