Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 30.07.2018 17:55 Publikacja: 30.07.2018 14:51
Foto: Bloomberg
W 2016 roku Lidl uruchomił promocję „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla”, w której klienci niezadowoleni z jakości produktów mogli je zwracać. Można było zwracać nawet puste opakowania, co „klienci” natychmiast zaczęli wykorzystywać – normą przy sklepach był widok osób przepakowujących towar z oryginalnych opakowań tylko po to, by puste zwrócić w sklepie z powodu „niezadowalającej” jakości. Chociaż promocja dotyczyła tylko marek własnych sieci, to i tak wystarczyło to, by spowodować duże problemy. Promocja, która miała trwać od 27 października do 30 listopada 2016 roku została zakończona już po kilku dniach. Lidl tłumaczył w komunikacie: „Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom.”
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Marka fast fashion Forever 21 po raz czwarty wchodzi na rynek chiński, po tym jak od 2008 roku trzykrotnie weszł...
Radykalna zmiana na rynku e-commerce – Stany Zjednoczone objęły wszystkie przesyłki z zagranicy, niezależnie od...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas