Dyskonty coraz mocniejsze

Już co trzecia złotówka wydawana na żywność trafia do Biedronki, Lidla czy Aldi. Jednak również te sieci odczuwają skutki wolnych niedziel.

Aktualizacja: 02.11.2018 05:43 Publikacja: 01.11.2018 20:00

Dyskonty coraz mocniejsze

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz rg Rafał Guz

Dyskonty jak taran idą przez polski rynek handlowy. Przy relatywnie małej liczbie sklepów mają już 33,2 proc. udziału w sprzedaży żywności w Polsce – wynika z najnowszych danych firmy Nielsen. Oznacza to, że w ciągu roku na koniec lipca 2018 r. zdobyły kolejne 0,8 pkt proc. udziału.

Metoda na sukces

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Mała czarna za chwilę będzie na wagę złota
Handel
Tragedia w polskim magazynie Amazona. Nie żyje 48-letni pracownik
Handel
Amazon inwestuje w Wielkiej Brytanii. 40 mld funtów w ciągu trzech lat
Handel
Czarne chmury nad świętem zakupów Amazona. Kolejni sprzedawcy rezygnują z udziału
Handel
Polacy chętnie oddadzą prywatność w zamian za promocje