Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.04.2019 17:32 Publikacja: 12.04.2019 13:30
Foto: Bloomberg
Amazon i Walmart, giganci handlu detalicznego, coraz ostrzej ścierają się ze sobą. Dominujący w e-handlu Amazon coraz śmielej wkracza na tradycyjny rynek, podczas gdy Walmart coraz większą wagę przykłada do elektronicznych kanałów sprzedaży. Obie firmy przez lata łączyło jedno – obie płaciły pracownikom niewiele. W ostatnim czasie jednak Amazon, uginając się nieco pod presją krytyków, podniósł znacząco stawki godzinowe swoim pracownikom w USA (do 15 dolarów za godzinę). Skłoniło to Jeffa Bezosa, szefa i właściciela większości akcji Amazona do rzucenia wyzwania konkurentom.
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
„Chińczycy dostarczą nam wszystkie niezbędne metale ziem rzadkich” — poinformował Donald Trump na platformie Tru...
Eksport polskich małych i średnich firm za pośrednictwem Amazon w 2024 r. warty był ponad 5,1 mld zł. 90 proc. r...
Pepco prowadzi rozmowy z funduszem Gordon Brothers w sprawie sprzedaży sieci Poundland – podaje Sky News. Podobn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas