Aktualizacja: 03.08.2019 20:52 Publikacja: 03.08.2019 20:30
Foto: Bloomberg
W weekend sieć Lidl jako kolejny gracz na rynku rozpoczął promocję nowych produktów, ze znacznie odchudzonymi z cukru czy soli składem. Czasami jest ich teraz mniej nawet o ponad 30 proc., a wszystko przy zachowaniu walorów smakowych. Programy takiej modyfikacji składów czyli reformulacji, prowadzą też Biedronka, Carrefour, Tesco czy Netto.
Czytaj także: Plastik w sklepach staje się wrogiem publicznym numer jeden
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas