Sklepy boją się jutra

Aż 41 proc. firm handlowych spodziewa się kiepskich wyników w 2020 roku. To znacznie więcej niż w innych branżach.

Aktualizacja: 28.01.2020 05:13 Publikacja: 27.01.2020 21:00

Sklepy boją się jutra

Foto: Adobe Stock

Ten rok dla handlowców oznacza wiele nowych wyzwań. Chodzi nie tylko o ostrzejszy zakaz niedzielnego handlu, ale też o różne nowe pomysły rządu, np. w postaci planowanego od połowy roku podatku obrotowego czy nowych danin od cukru i alkoholu w butelkach o małych pojemnościach.

Czytaj także: Niedziele handlowe 2020. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2020 roku

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi