Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.03.2020 12:00 Publikacja: 24.03.2020 11:49
Foto: materiały prasowe
Sieci handlowe podejmują różne działania mające na celu zarówno ochronę pracowników, jak i zahamowanie rozprzestrzeniania się koronawirusa. W sklepach pojawiły się osłony odgradzające kasjerów od klientów, linie ułatwiające klientom zachowanie dystansu w kolejce do kasy, a w niektórych placówkach pojawiły się także podajniki żeli dezynfekujących dla klientów. Niektóre sieci (np. Lidl, Rossmann czy Biedronka) ograniczyły też liczbę osób która może naraz przebywać w sklepach i w związku z tym pojawiły się charakterystyczne kolejki przed sklepami wijące się często na długości paruset metrów. Do tego sieci handlowe skróciły godziny pracy, a niektóre wprowadziły specjalne godziny dla seniorów, najbardziej narażonej na negatywne skutki epidemii grupy społecznej.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas