Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.03.2020 09:07 Publikacja: 24.03.2020 20:00
Foto: Adobe Stock
Dane Nielsena potwierdzają obserwacje konsumentów ze stacjonarnych sklepów z tygodnia, gdy zostały zamknięte szkoły i granice kraju. Koszyk zakupowy osiągnął wtedy wartość zbliżoną do szczytu sprzedaży z okresu przedświątecznego. Tyle że już zawartość tego koszyka mocno różniła się od świątecznej – nikt nie robi przecież na Wielkanoc czy Wigilię piętrowych zapasów papieru toaletowego czy mydła.
Tymczasem niepokój związany z koronawirusem sprawił, że na podium królowały suche produkty spożywcze, jak kasze czy makaron, których sprzedaż się podwoiła. Zaraz za nimi pojawiły się środki higieny i pielęgnacji ciała, które zanotowały wzrost o 70 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sprzedaż szwajcarskiego koncernu Swatch spadła bardziej niż oczekiwano w pierwszej połowie 2025 roku — poinformo...
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas