Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.04.2020 13:16 Publikacja: 03.04.2020 12:20
Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman
- Polacy w ponad 80 proc. potwierdzają, że sytuacja spowodowana przez wirusa w znaczący sposób wpłynęła na to, jak będą wyglądać ich święta. Również 80 proc. Polaków przewiduje wzrost cen w porównaniu do ubiegłorocznej Wielkanocy. W tym roku Polacy będą próbowali zrobić zakupy świąteczne w tym samym czasie lub wcześniej niż rok temu. Prawie 60 proc. przewiduje jednak, że obecna sytuacja wpłynie na ilość kupowanych produktów - mówi Beata Kaczorek, Dyrektor Badań Konsumenckich w Nielsen Connect w Polsce.
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Amazon Prime Day, święto zakupów na popularnej platformie sprzedażowej, może w tym roku okazać się wielką klapą....
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas