Reklama

Zalando przeciw dyskryminacji: kampania dla społeczności LGBT+

Największy europejski e-sklep z odzieżą rusza z kampanią wspierającą społeczność LGBT. Nie wszystkim się to na pewno spodoba.

Aktualizacja: 06.08.2020 08:53 Publikacja: 06.08.2020 00:15

Foto: Bloomberg

Zalando poinformowało, że rusza z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane rosnącą skalą homofobii w Polsce. Kampania "Historie ukryte w ubraniach" powstała we współpracy z organizacją pozarządową Kampania Przeciw Homofobii oraz polską marką odzieżową MISBHV, znaną na całym świecie, stworzoną przez Natalię Maczek i Tomasza Wirskiego. Na zachodzie takie akcje to standard, powstają specjalne kolekcje z motywem tęczy. W Polsce to ewenement zwłaszcza z udziałem tak dużego gracza, dlatego kampania na pewno spowoduje ogromny odzew, z pewnością nie zawsze pozytywny.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
USA i Japonia zawarły umowę w sprawie metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama