Reklama

„Lidl robisz to dobrze". Na Twitterze chwalą za zdjęcia zabawek i dzieci

Zdjęcia zabawek i bawiących się nimi dzieci w gazetce Lidla pokazują, że nie ma podziału na dziewczęce i chłopięce, są tylko zabawki.

Publikacja: 18.11.2020 15:34

„Lidl robisz to dobrze". Na Twitterze chwalą za zdjęcia zabawek i dzieci

Foto: Bloomberg

W ofercie Lidla, podobnie jak innych sieci handlowych, pojawiają się, w związku ze zbliżającymi się świętami zabawki. Sieć handlowa zaprezentowała je jednak w sposób, który dotychczas jest rzadko w Polsce spotykany – na zdjęciach można zobaczyć chłopca bawiącego się zabawkową kuchnią, rodzeństwo złożone z dwóch dziewczynek i chłopca zgodnie bawiące się domkiem dla lalek (i lalkami) czy dziewczynkę bawiącą się samochodzikami. Nietypowe, jak na polskie gazetki handlowe, przedstawienie zabawy w gazetce dużej sieci, natychmiast zauważyli klienci.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama