Reklama

Postawy zakupowe. W sklepie jesteśmy inni

Różnice w zwyczajach zakupowych kobiet i mężczyzn wcale się nie zmniejszają. Pandemia spowodowała, że część z nich jeszcze mocniej się zaznaczyła.

Publikacja: 07.03.2021 21:00

Postawy zakupowe. W sklepie jesteśmy inni

Foto: pexels.com

Z danych GfK Polonia, które „Rzeczpospolita" opisuje jako pierwsza, wynika, że płeć jest dużym czynnikiem różnicującym postawy zakupowe. Ogółem kobiety oczekują większej personalizacji w produktach i usługach – chętniej wybierają oferty dopasowane do ich potrzeb. Ważniejsza niż dla mężczyzn jest dla nich relacja ceny do jakości oraz przywiązanie do marek.

Eko dla kobiet

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama