Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.03.2021 13:24 Publikacja: 26.03.2021 13:24
Foto: AFP
Wraz z rosnącą presją ze strony chińskiego rządu, któremu nie spodobało się zaniepokojenie losem Ujgurów w Sinciangu wyrażone przez szwedzki koncern, H&M zniknęło z chińskiego internetu. Produkty odzieżowej marki nagle przestały być oferowane na popularnych platformach sprzedażowych, takich jak Alibaba czy JD.com. Ten krok, to mocny cios w możliwości sprzedaży H&M w Chinach, gdzie już ponad jedna piąta konsumentów robi zakupy online.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas