Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.04.2021 16:30 Publikacja: 25.04.2021 16:02
Foto: AdobeStock
Firma badania rynku Kantar stwierdziła, że wszystkie artykuły konsumpcyjne, od konserw mięsnych i piwa po cukier, detergenty i wybielacze tkanin znikały z półek sklepowych, najszybciej w USA, potem w Europie Zachodniej, Ameryce Łacińskiej, Europie Wschodniej i w Azji. Dane użyte w dorocznym raporcie zbierano w gospodarstwach domowych w 42 krajach, reprezentujących 66 proc. ludności świata i 83 proc. PKB — pisze Reuter.
Napoje, nabiał i żywność stanowiące zwykle dwie trzecie sprzedaży artykułów spożywczych zanotowały największy wzrost, 15 na 20 najważniejszych kategorii zyskało najbardziej z powodu pandemii — wynika z raportu FMCG Omnichannel 2021 firmy Kantar. Gotowanie w domu posiłków i pieczenie ciast zwiększyło sprzedaż konserw mięsnych o 26 proc., cukru i słodzików o 15 proc., ziół i przypraw o 13 proc. Klienci z Ameryki Łacińskiej przodowali w większości kategorii żywności.
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas