Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 25.04.2021 16:30 Publikacja: 25.04.2021 16:02
Foto: AdobeStock
Firma badania rynku Kantar stwierdziła, że wszystkie artykuły konsumpcyjne, od konserw mięsnych i piwa po cukier, detergenty i wybielacze tkanin znikały z półek sklepowych, najszybciej w USA, potem w Europie Zachodniej, Ameryce Łacińskiej, Europie Wschodniej i w Azji. Dane użyte w dorocznym raporcie zbierano w gospodarstwach domowych w 42 krajach, reprezentujących 66 proc. ludności świata i 83 proc. PKB — pisze Reuter.
Napoje, nabiał i żywność stanowiące zwykle dwie trzecie sprzedaży artykułów spożywczych zanotowały największy wzrost, 15 na 20 najważniejszych kategorii zyskało najbardziej z powodu pandemii — wynika z raportu FMCG Omnichannel 2021 firmy Kantar. Gotowanie w domu posiłków i pieczenie ciast zwiększyło sprzedaż konserw mięsnych o 26 proc., cukru i słodzików o 15 proc., ziół i przypraw o 13 proc. Klienci z Ameryki Łacińskiej przodowali w większości kategorii żywności.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Chiński producent suplementów diety Aland Health Holdings może zostać wkrótce wystawiony na sprzedaż. Właściciel...
W opinii badanych największe sklepy częściej oferują produkty w najlepszych cenach. Dyskonty za to jasno komunik...
Deficyt handlowy USA z Chinami zmniejszył się w ciągu pięciu miesięcy o 70 proc. Amerykanie mają najwyższe cła o...
Żabka pokazała zyski wyższe od oczekiwań. Zapowiada udane drugie półrocze i przyspieszenie ekspansji. Kurs akcji...
Prezydent Donald Trump w zeszłym tygodniu zawiesił lukę w globalnym handlu, umożliwiającą bezcłowy wwóz mniejszy...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas