Reklama

Carrefour stawia na małe sklepy

Od początku roku sieć otworzyła 10 sklepów w formacie franczyzowym i planuje kolejne. W Warszawie ruszyły cztery nowe sklepy jednego dnia.

Aktualizacja: 03.03.2020 12:53 Publikacja: 03.03.2020 12:49

Carrefour stawia na małe sklepy

Foto: www.carrefour.pl

Carrefour podkreśla, że sklepy convenience to obecnie najdynamiczniej rozwijający się format tradycyjny na polskim rynku. Klienci, którzy mają coraz mniej czasu, chcą zrobić szybkie zakupy i znaleźć produkty wysokiej jakości, przemieszczając się do pracy lub wracając z niej do domu. Carrefour, dostrzegając te trendy, dynamicznie inwestuje w rozwój najmniejszych sklepów we współpracy z małymi i średnimi polskimi przedsiębiorcami.

- Pod szyldem Carrefour w Polsce działa już ponad 650 sklepów osiedlowych prowadzonych przez naszych franczyzobiorców w trzech różnych formatach. W 2019 roku otworzyliśmy ponad 100 nowych sklepów na terenie całego kraju – mówi Michał Florkiewicz, Dyrektor ds. sklepów convenience Carrefour Polska. Rok 2020 zapowiada się dla nas równie intensywnie. W ubiegłym miesiącu otworzyliśmy aż 4 sklepy franczyzowe w Warszawie jednego dnia, co potwierdza duże zainteresowane franczyzą oferowaną przez Carrefour. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy tego roku otworzyliśmy już 10 sklepów. Szczególnie dynamicznie rozwijamy format pomarańczowy przeznaczony do dużych miast, a także naszą ofertę dla właścicieli stacji paliw – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Reklama
Reklama