Reklama

Sprzedaż żywności online: po wielkich wzrostach przyszły spadki

W ostatnim tygodniu marca sprzedaż online produktów FMCG wzrosła o 23 proc.

Aktualizacja: 07.04.2020 15:00 Publikacja: 07.04.2020 14:27

Sprzedaż żywności online: po wielkich wzrostach przyszły spadki

Foto: Adobe Stock

W ostatnich tygodniach sprzedaż żywności w Polsce przechodzi od ogromnych wzrostów do głębokich spadków. W tygodniu 23-29 marca w sumie wartość koszyka FMCG spadła 8 proc., choć w stosunku do tygodnia wcześniejszego wzrosła 8 proc.

Nadal kategorie o wysokim wzroście wartości sprzedaży to żele antybakteryjne (2 tys. proc.), spirytus (687 proc.) i drożdże (467 proc.). Z kolei kategorie o wysokim spadku wartości sprzedaży to kosmetyki do twarzy (-61 proc.), woda (-24 proc.) oraz świeże ryby i owoce morza -24 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama