Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.04.2020 06:45 Publikacja: 07.04.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Przede wszystkim Polacy zaczęli kupować żywność bliżej domu. W dobie pandemii koronawirusa stracili ochotę na dłuższe podróże, a małe sklepy w sąsiedztwie sprzedają więcej żywności.
Wynika to z badań paragonów fiskalnych przeanalizowanych przez Comp Platforma Usług. Dzięki swojej platformie m/platform ściągnęła ona wyniki sprzedaży z ponad 4,6 tys. małych sklepów. Przede wszystkim małe sklepy więcej sprzedają, wartość koszyka zakupowego wzrosła w nich już z 18,5 zł przed rokiem do ok. 26 zł dziś. Podczas początkowej gorączki zakupowej, która nastała w 11. tygodniu roku, klienci wymietli z półek sławny już papier toaletowy. Sprzedaż żywności suchej wzrosła wtedy o 310 proc., konserw mięsnych o 192 proc., mydło zanotowało skok o 192 proc. w porównaniu ze średnią sprzedażą z lutego. Wśród alkoholi piwo i wódka rosły dość spokojnie, o 11 i 19 proc., za to spirytus skoczył o 567 proc.
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas