Telewizory 32 calowe od wielu lat były rynkowym liderem i prowadziły w zestawieniach sprzedaży ilościowej. Trend ten, który teraz jako standard obejmuje cały polski rynek, w przypadku telewizorów marki Samsung był widoczny już w 2018 roku. Firma szacuje, że jest to już stała tendencja rynkowa i Polacy coraz częściej będą kupowali większe telewizory, także te o przekątnej 75 czy 85 cali. Samsung, największy sprzedawca telewizorów na polskim rynku podaje, że już od 2018 roku telewizory 55 cali są najczęściej wybieranymi modelami z jego oferty Samsung. Takie i większe ekrany stanowią ponad 55 proc. sprzedaży telewizorów firmy w Polsce. Firma podkreśla, że popyt na duże ekrany w naszym kraju będzie wzrastał: Samsung przewiduje, że do 2024 roku sprzedaż telewizorów 65-calowych będzie stanowić 25 proc. rynku.