Aktualizacja: 12.10.2020 14:02 Publikacja: 12.10.2020 13:45
Foto: Adobe Stock
Wiosną firma rozszerzyła usługę click&collect o zakupy spożywcze umożliwiając swoim klientom odbiór zamówionych na stronie www zakupów spożywczych we wszystkich hiper- i supermarketach sieci. Obecnie sieć rozbudowuje click&collect i wprowadza nowy sposób odbioru. W ramach usługi Carrefour Sprint, sieć dowiezie klientom zamówienie e-grocery nawet w ciągu 3h.
- Uruchomienie Carrefour Sprint to następny etap rozwoju naszego e-grocery i ważny element realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości. Zgodnie z naszymi ambicjami chcemy wychodzić naprzeciw, a nawet wyprzedzać potrzeby naszych klientów i oferować im szeroki wachlarz komfortowych rozwiązań ułatwiających proces zakupowy – mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. - Odpowiada na potrzebę zamówienia podstawowych zakupów online dokonywanych na Carrefour.pl i w aplikacji Mój Carrefour, z krótkim czasem ich dostawy do domu. Startujemy w wybranych sklepach najpierw w Warszawie, następnie w Krakowie oraz planujemy sukcesywne rozszerzanie zasięgu Carrefour Sprint o kolejne miasta – dodaje.
Zysk netto rosyjskiego koncernu diamentowego Alrosa był w minionym roku 4,4-krotnie niższy w ujęciu rocznym. Koncern zwiększył zadłużenie i zapasy niesprzedanych diamentów.
Po miesięcznym zawieszeniu Biały Dom przywraca potężne cła na import dóbr z Meksyku i Kanady oraz wprowadza dodatkową taryfę na towary z Chin. Prezydent USA Donald Trump wyznaczył nowy termin.
Po raz pierwszy liczba Polaków chcących powrotu do sklepów otwartych we wszystkie niedziele w roku jest mniejsza niż tych, którzy przyzwyczaili się do ograniczeń. Szansa na zmianę jest coraz mniejsza.
Co drugi produkt kupiony przez polskich internautów na zagranicznej platformie pochodzi od sprzedawcy z Chin. Pod tym względem należymy do światowych liderów – wynika z najnowszych badań.
Regulacje wywierają coraz większą presję na biznes, by działał w sposób bardziej zrównoważony. Jednak rośnie też opór firm wobec tych wymagań, tym bardziej że wiele z nich oznacza duży wysiłek i spore koszty ekonomiczne i społeczne.
Sprzedaż francuskiej sieci w naszym kraju w 2024 roku była 3,3 proc. niższa niż rok wcześniej. Firma zapowiada przegląd aktywów, ale nie podaje szczegółów, z jakich rynków może się wycofać. O sprzedaży jej polskich sklepów mówi się od lat.
Elektromobilność to dzisiaj już nie jest pytanie „, czy”, tylko „jak”. Jaki samochód wybrać? O jakiej mocy? Z jak dużą baterią? Wreszcie, z jaką ładowarką? W przypadku samochodów marki Mercedes niezmienne jest jednak to, że wszystkie łączą wysoką efektywnością oraz lokalnie bezemisyjną jazdą z osiągami, komfortem i bezpieczeństwem.
Szykuje się nowy konflikt handlowy USA-Kanada. Donald Trump zlecił postępowanie wyjaśniające dotyczące handlu drewnem budowlanym, użytkowym i produktami pochodnymi spoza Stanów Zjednoczonych.
PKB Polski urósł w czwartym kwartale 2024 r. realnie o 3,2 proc. r./r. – potwierdził w czwartek GUS. Polska gospodarka po słabszym trzecim kwartale powróciła na ścieżkę szybkiego wzrostu i ma nią podążać dalej.
Rośnie zainteresowanie lokalnych producentów żywności europejskimi krajami na południe od Polski.
Polska gospodarka urośnie w 2025 r. o 3,4 proc. – wynika z najnowszego raportu Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju (EBOR). Instytucja zrewidowała tym samym swoją wcześniejszą prognozę w dół.
Po raz pierwszy liczba Polaków chcących powrotu do sklepów otwartych we wszystkie niedziele w roku jest mniejsza niż tych, którzy przyzwyczaili się do ograniczeń. Szansa na zmianę jest coraz mniejsza.
Eksport wieprzowiny znad Wisły do Chin jest obecnie niemożliwy, podobnie jak drobiu i wołowiny. Mimo ponad dekady starań o uczynienie Państwa Środka stałym rynkiem eksportowym dla polskich firm, działania te nie przyniosły trwałych rezultatów.
Konsumenci mogą mieć już dosyć wojen cenowych i nachalnych reklam. Dlatego zmieniają preferencje. W 2024 r. ruch w dyskontach zmalał. Jednocześnie bardzo wzrósł w hipermarketach. I nie tylko tam.
Pomimo interwencji rządowej masło nadal drożeje. W styczniu jego cena była niemal o 30 proc. wyższa niż rok wcześniej. Do tego prawie o 12 proc. spadła liczba promocji. A to jeszcze nie koniec.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas