Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 27.08.2015 22:30 Publikacja: 27.08.2015 22:00
Udział sprzedaży internetowej w handlu ogółem rośnie powoli. Dla elektroniki to 16 proc.
Foto: 123RF
Choć wciąż regularnie ukazują się raporty rysujące świetlane perspektywy dla sprzedaży internetowej, to widać, że rozwój mocno traci tempo. Jeszcze dwa lata temu część sieci handlowych przewidywała rychłe przekroczenie poziomu 20 proc. udziału e-commerce w sprzedaży, zwłaszcza towarów najpopularniejszych wśród internautów jak elektronika, książki czy ubrania.
Realia są skromniejsze – na koniec czerwca 2015 r. 16,3 proc. zakupów sprzętu przypadało na internet i ten wynik jest stabilny od miesięcy – w ciągu roku wzrósł o 1,5 pkt proc. Może mieć na to wpływ fakt, że Polacy, nawet jeśli kupują w internecie, to aby ograniczyć koszty, wybierają darmową dostawę z odbiorem towaru w sklepie tradycyjnym.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas