Reklama

Polomarket nie dogadał się ze Stokrotką

Sieci handlowe miały dzięki założeniu wspólnej spółki skuteczniej walczyć z konkurentami. Umowa została rozwiązana na etapie wstępnym

Publikacja: 28.08.2015 11:31

Projekt Polskie Supermarkety został ogłoszony na początku maja - Polomarket i Stokrotka miały mieć w nowej spółce po 50 proc. udziałów. Sklepy miały działać nadal pod osobnymi markami, a spółka miała odpowiadać za koordynację zakupów obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację importu. Dzięki temu miała wzrosnąć skala działalności.

Jednak teraz POLOmarket poinformował, że jego zarząd podjął decyzję o rozwiązaniu porozumienia zawartego ze Stokrotką 4 maja 2015 r., którego przedmiotem było zawiązanie spółki Polskie Supermarkety. Wypowiedzenie porozumienia następuje na etapie prac koncepcyjnych przed jakimkolwiek podjęciem działań operacyjnych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump zamyka furtkę dla tanich przesyłek z Chin. Zmiany uderzą w najbiedniejszych konsumentów
Handel
Cios w e-sklepy, rekordowo mało otwarć
Handel
Temu, Shein i AliExpress pod lupą UE. Branża e-commerce domaga się zmian
Handel
Kłopotów Pepco ciąg dalszy. Bankrutuje w Niemczech
Handel
Kanadyjski bojkot amerykańskich alkoholi mocnych zadał wyjątkowo bolesny cios USA
Reklama
Reklama