Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.10.2025 18:43 Publikacja: 22.05.2025 13:15
Sklep Nike w Nowym Jorku
Foto: REUTERS/Kylie Cooper/Zdjęcie archiwalne
Amerykański producent obuwia sportowego, odzieży i akcesoriów zamierza podnieść ceny w przedziale od 2 do 10 dolarów. Firma produkuje znaczną część swojego obuwia w fabrykach w Chinach i Wietnamie.
W obliczu zbliżającego się sezonu zakupów związanych z powrotem do szkoły Nike nie podniesie cen produktów dla dzieci. „Regularnie oceniamy naszą działalność i dokonujemy korekt cenowych w ramach naszego planowania sezonowego” — poinformowała Nike w komunikacie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Japoński koncern odzieżowy Fast Retailing, właściciel marki Uniqlo, po raz czwarty z rzędu osiąga rekordowy zysk...
O tej pierwotnej ofercie publicznej „Parkiet” napisał jako pierwszy. Dziś Smyk Holding, właściciel sieci sklepów...
InPost może wkrótce odmienić sposób robienia zakupów online. Choć konkretne plany firmy w e-commerce pozostają n...
Dla 93,1 proc. klientów nad Wisłą promocje są ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowych, co z kolei dla sklepów...
Komisja Europejska zamierza przyspieszyć tempo prac nad zawarciem umowy z krajami Mercosur. Głosowanie ambasador...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas