Reklama
Rozwiń
Reklama

Marek Piechocki, prezes LPP: Czuję się tak, jakbym odpalał rakietę

O strategii Grupy LPP na lata 2025-2027, ekspansji zagranicznej, planie dla sieci sklepów Sinsay, sukcesji - rozmawiamy z Markiem Piechockim, szefem gdańskiej grupy odzieżowej.

Publikacja: 03.04.2025 11:00

Sklep Sinsay - marki należacej do LPP

Sklep Sinsay - marki należacej do LPP

Foto: materiały prasowe

Zacznijmy tradycyjnie od krótkiego podsumowania 2024 roku. Jaki on był dla waszej grupy? Wyniki za ostatni kwartał wypadły nieco słabiej niż oczekiwali analitycy. Inwestycje były o 100 mln zł niższe od planowanych.

Powiedziałbym, że nie był to rok szczególnie łatwy. Mieliśmy dużo wyzwań. Co do inwestycji, ich lekkie odchylenie od planu to nie jest to istotna sprawa. Mamy do czynienia z przesunięciem części wydatków na kolejny rok.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama