Reklama
Rozwiń
Reklama

Duża sieć handlowa pomoże rozróżnić produkty z USA. Klienci masowo je bojkotują

Duńska sieć supermarketów Netto zaczęła oznaczać gwiazdką artykuły europejskich producentów tuż po tym, jak prezydent USA Donald Trump nałożył karne cła na Unię Europejską. W Danii coraz więcej klientów dołącza do bojkotu amerykańskich produktów.

Publikacja: 13.03.2025 20:20

Duża sieć handlowa pomoże rozróżnić produkty z USA. Klienci masowo je bojkotują

Foto: Adobe Stock

Znana sieć sklepów spożywczych Netto, należąca do duńskiego koncernu Salling Group, postanowiła w dyskretny sposób pomóc klientom w bojkotowaniu towarów pochodzących ze Stanów Zjednoczonych. Na ojczystym rynku Netto zaczęło w czwartek oznaczać europejskie produkty, tak by konsumenci mogli dokonywać bardziej świadomych zakupów.

Netto oznacza europejskie produkty, by „ułatwić klientom zakupy”

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama