Reklama

Znany polski producent zabawek ogłosił upadłość. Bo dzieci jest coraz mniej

Rodzima marka Whisbear, produkująca znane zabawki pomagające w usypianiu dzieci, ogłosiła upadłość. Firma nie radzi sobie z rosnącymi kosztami oraz potężnym kryzysem demograficznym. Wkrótce maskotki mogą zniknąć z półek.

Publikacja: 04.02.2025 11:58

Kryzys demograficzny w Polsce coraz mocniej uderza w branżę zabawek dla dzieci

Kryzys demograficzny w Polsce coraz mocniej uderza w branżę zabawek dla dzieci

Foto: Adobe Stock

Szumiące misie marki Whisbear okazały się wybawieniem dla wielu rodziców, których pociechy miały problem ze spaniem. Firma rozpoczęła działalność w 2014 roku i szybko zyskała dużą popularność dzięki innowatorskim zabawkom przeznaczonym dla niemowląt i małych dzieci. Maskotki ułatwiają zasypianie poprzez emisję różnego rodzaju szumu – w tym autorskiego białego szumu Whisbear, różowego szumu, odgłosu morza, deszczu czy wód płodowych z bijącym sercem.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama