Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2025 18:16 Publikacja: 04.02.2025 11:58
Kryzys demograficzny w Polsce coraz mocniej uderza w branżę zabawek dla dzieci
Foto: Adobe Stock
Szumiące misie marki Whisbear okazały się wybawieniem dla wielu rodziców, których pociechy miały problem ze spaniem. Firma rozpoczęła działalność w 2014 roku i szybko zyskała dużą popularność dzięki innowatorskim zabawkom przeznaczonym dla niemowląt i małych dzieci. Maskotki ułatwiają zasypianie poprzez emisję różnego rodzaju szumu – w tym autorskiego białego szumu Whisbear, różowego szumu, odgłosu morza, deszczu czy wód płodowych z bijącym sercem.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas