Reklama

Ceny rosną, więc najlepiej przyciągnąć uwagę klientów rabatami

Promocje to wciąż główne narzędzie dla handlowców, by walczyć z konkurencją o klientów. Ich liczba rośnie. Ale np. markety budowlane czy drogerie zmniejszyły ich liczbę.

Publikacja: 27.01.2025 04:35

Ceny rosną, więc najlepiej przyciągnąć uwagę klientów rabatami

Foto: Adobe Stock

W 2024 r. sieci handlowe zorganizowały w sumie 12,5 proc. więcej promocji niż rok wcześniej – wynika z opracowania UCE Research, Hiper-Com Poland oraz Grupy Blix, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała pierwsza. Jednak sytuacja mocno różni się w zależności od sektora, spadki zanotowały markety budowlane oraz drogerie i apteki, pozostałe kanały zaś są na plusie.

Więcej promocji w sklepach

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama