Aktualizacja: 02.04.2025 10:36 Publikacja: 04.12.2024 04:57
W Black Friday liczba transakcji wzrosła o 53 proc. w porównaniu z pozostałymi dniami listopada
Foto: AFP
Dane dotyczące czarnego piątku napawają sprzedawców optymizmem, tym bardziej że następujący po nim Cyber Monday również podbił obroty – wynika z danych operatora płatniczego Tpay, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Zgodnie z nimi w pierwszy poniedziałek grudnia, czyli festiwal zakupowy dedykowany zakupom online, a następujący po Black Friday, liczba transakcji wzrosła o 51 proc. Obroty w porównaniu z pozostałymi dniami listopada skoczyły o 73 proc. Przed rokiem wzrosły o 43 proc. Widać więc, że tym razem konsumenci ulegli zakupowym okazjom i masowo z nich skorzystali.
Szef sieci handlowej Primark Paul Marchant zrezygnował ze stanowiska. Został oskarżony o niewłaściwe zachowanie...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Co dziewiąty konsument woli teraz wydawać pieniądze na różnego typu doświadczenia, jak podróże, wystawy czy spor...
Triumfalny powrót marki Tupperware? Młody przedsiębiorca z Francji chce kontynuować działalność kultowej marki....
Dziesięciokrotna podwyżka ceł na samochody importowane przez USA wywoła odwetowe kroki ze strony UE. Wojna handl...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Amerykański prezydent rozpoczyna wojnę handlową, której konsekwencją będzie wzrost cen samochodów zarówno w Euro...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas