Bez alkoholu nie ma w Polsce grilla

Aż 88,7 proc. ankietowanych wyda choć część pieniędzy ze swojego budżetu właśnie na trunki. Połowa z nich wyda na ten cel do 50 proc. przeznaczonych na to środków. Biedronka i Lidl szaleją z promocjami na alkohol.

Publikacja: 02.05.2024 13:41

Bez alkoholu nie ma w Polsce grilla

Foto: Adobe Stock

Nie jest zaskoczeniem, że Polacy w ogromnej części nie wyobrażają sobie grilla bez procentowych napojów. Tylko 4,2 proc. nie planuje grilla z alkoholem — wynika z badania UCE Research i Grupy Offerista. 49,4 proc. spośród tych, którzy w majówkę zamierzają grillować, najczęściej z całości wydatków na grilla przeznaczą od 30 do 50 proc. tego budżetu na alkohol.

Tradycyjne grillowanie przy alkoholu

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody