Reklama
Rozwiń
Reklama

Znana polska firma odzieżowa wprowadza nową markę. Znamy szczegóły

Będzie rebranding sieci salonów jednej z najstarszych polskich marek odzieżowych - Wólczanka. To element strategicznego planu modowo-jubilerskiej Grupy VRG.

Publikacja: 11.10.2023 13:17

Znana polska firma odzieżowa wprowadza nową markę. Znamy szczegóły

Foto: Wólczanka

Grupa VRG (d. Grupa Vistula), czyli firma z Krakowa notowana na warszawskiej giełdzie, której znaczącym akcjonariuszem jest Jan Kolański, zajmująca się sprzedażą odzieży i biżuterii, zdecydowała się na ważny dla niej krok i właśnie go robi.

VRG przeprowadzi rebranding sieci dużych salonów prowadzonych pod marką Wólczanka – dowiedziała się "Rzeczpospolita". To element jej strategii na lata 2023-2025, aby zwiększyć przychody marki do ponad 180 mln zł dzięki jej odmłodzeniu o konsumentów z grupy wiekowej 25+.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama