Reklama
Rozwiń
Reklama

Znana polska firma odzieżowa wprowadza nową markę. Znamy szczegóły

Będzie rebranding sieci salonów jednej z najstarszych polskich marek odzieżowych - Wólczanka. To element strategicznego planu modowo-jubilerskiej Grupy VRG.

Publikacja: 11.10.2023 13:17

Znana polska firma odzieżowa wprowadza nową markę. Znamy szczegóły

Foto: Wólczanka

Grupa VRG (d. Grupa Vistula), czyli firma z Krakowa notowana na warszawskiej giełdzie, której znaczącym akcjonariuszem jest Jan Kolański, zajmująca się sprzedażą odzieży i biżuterii, zdecydowała się na ważny dla niej krok i właśnie go robi.

VRG przeprowadzi rebranding sieci dużych salonów prowadzonych pod marką Wólczanka – dowiedziała się "Rzeczpospolita". To element jej strategii na lata 2023-2025, aby zwiększyć przychody marki do ponad 180 mln zł dzięki jej odmłodzeniu o konsumentów z grupy wiekowej 25+.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama