Reklama
Rozwiń
Reklama

Znana polska firma odzieżowa wprowadza nową markę. Znamy szczegóły

Będzie rebranding sieci salonów jednej z najstarszych polskich marek odzieżowych - Wólczanka. To element strategicznego planu modowo-jubilerskiej Grupy VRG.

Publikacja: 11.10.2023 13:17

Znana polska firma odzieżowa wprowadza nową markę. Znamy szczegóły

Foto: Wólczanka

Grupa VRG (d. Grupa Vistula), czyli firma z Krakowa notowana na warszawskiej giełdzie, której znaczącym akcjonariuszem jest Jan Kolański, zajmująca się sprzedażą odzieży i biżuterii, zdecydowała się na ważny dla niej krok i właśnie go robi.

VRG przeprowadzi rebranding sieci dużych salonów prowadzonych pod marką Wólczanka – dowiedziała się "Rzeczpospolita". To element jej strategii na lata 2023-2025, aby zwiększyć przychody marki do ponad 180 mln zł dzięki jej odmłodzeniu o konsumentów z grupy wiekowej 25+.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama