Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.06.2025 07:53 Publikacja: 11.10.2023 13:17
Foto: Wólczanka
Grupa VRG (d. Grupa Vistula), czyli firma z Krakowa notowana na warszawskiej giełdzie, której znaczącym akcjonariuszem jest Jan Kolański, zajmująca się sprzedażą odzieży i biżuterii, zdecydowała się na ważny dla niej krok i właśnie go robi.
VRG przeprowadzi rebranding sieci dużych salonów prowadzonych pod marką Wólczanka – dowiedziała się "Rzeczpospolita". To element jej strategii na lata 2023-2025, aby zwiększyć przychody marki do ponad 180 mln zł dzięki jej odmłodzeniu o konsumentów z grupy wiekowej 25+.
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas