Reklama

Bogaci chętniej sięgają po gazetki z promocjami

Przeglądanie sklepowych ofert, czy to w formie papierowej czy online, to sport narodowy Polaków. Robi to 90 proc. z nas. I wcale nie chodzi o osoby z najskromniejszymi zarobkami. Przy wysokiej inflacji wszyscy starają się polować na okazje.

Publikacja: 24.04.2023 15:37

Bogaci chętniej sięgają po gazetki z promocjami

Foto: Bloomberg

Ogólnie najaktywniejszymi odbiorcami promocji z gazetek sklepowych są osoby w wieku 35-44 lat i zarabiające od 5 do blisko 9 tys. zł miesięcznie na rękę. Do tego blisko 86 proc. respondentów uważa gazetki za wiarygodne źródło informacji o cenach - wynika z badania UCE Research dla Grupy Blix.

Ponad 90 proc. Polaków przegląda gazetki sieci handlowych, a blisko 40 proc. korzysta z tego typu publikacji aż 2-3 razy w tygodniu. Co ciekawe, najczęściej przyznają się do tego konsumenci zarabiający powyżej 9 tys. zł - w tej grupie to 41,5 proc. Ponad 40 proc. ma też grupa z zarobkami 3-5 tys. netto., zaś osoby z najskromniejszymi zarobkami lub dochodami z innych źródeł wypadają w tym ujęciu słabiej niż średnia. Ogółem siła promocji jest wciąż ogromna.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama